Saturday, November 2, 2013

Flyget till Istanbul- exklusivt material från min dagbok!


"Dom har i alla fall öl på flyget. Det fick makes up för att dom missade att ge mig en kniv här på Turkish Airlines. När jag fick min sked och gaffel, då tänkte jag att, ja det är väl inte överallt man använder kniv, och så tog jag skeden och försökte ber på smöret på brödet. Men sen kom jag på att jag kunde använda skaftet för att istället breda på smöret. Då drack jag resten av min öl och kände mig nöjd.” Så löd mitt första dagboksinlägg. 

Jag kan också tillägga att dom visse den där filmen med Will Smith och hans son, men jag var alldeles för seg för att orka sätta i hörlurarna som gör att man kan höra vad som säger. I stället valde jag att spela musik till filmen. Prova på att lyssna på Britney Spears Toxic till en dramatiskt skogsscen. Det är bara så jävla bra. Peace out 


No comments:

Post a Comment