Monday, November 11, 2013

Jag hittade mina pyjamasbyxor

Tak gode gud! Jag förstår inte hur jag klarat av de här senaste dagarna. Nu på morgonen var det dags att ta sig ur pyjamasbyxorna, hur mycket det än tog emot. Sitter här i stället med en lång sammetskjol på. En annan favorit. Vattnet är tillbaka, jag upptäckte detta och sprang nästan tårögd till duschen, varmvatten till och med. Snacka om en bra start på dagen! Om 38 minuter rullar bilen till en, för mig, okänd stad utanför Lagos där jag tillsammans med Aino ska träffa okända människor från ministeriet för att prata om något viktigt. Innan jag åkte till Nigeria hade jag inte den blekaste om vad jag egentligen skulle göra här, efter över en vecka har jag fortfarande ingen aning om vad jag ska göra. Solbränd är jag också! 


No comments:

Post a Comment